Türkiye'nin gündeminde yeni covid tedbirleri var. Restoranlara gidip oturmak 20 Kasım'dan itibaren yasak. İşletmeler paket servise geçecek. Bu karar bir...
Türkiye'nin gündeminde yeni covid tedbirleri var. Restoranlara gidip oturmak 20 Kasım'dan itibaren yasak. İşletmeler paket servise geçecek. Bu karar birçok işletmeyi etkiliyor. İşletmeciler, garsonlar ne yapacak? Yeni tedbirler sektördeki kaç kişiyi etkiliyor, çözüm ne olmalı? Paket servisi olmayanlar ne yapacak?