Sıradaki
5
İptal
Oynatıcı yükleniyor...

Neden Ölümsüz Olmak İsteriz


  • 5 Ocak 2018, Cuma - 09:36 tarihinde eklendi.
  • Kategori Bilim & Eğitim

  • NEDEN ÖLÜMSÜZ OLMAK İSTERİZ?

    Ölümsüzlük eskiden beri arzulanan bir olgu. Mesela Gılgamış destanı. Uruk Kralı Gılgamış'ın en yakın arkadaşı,...
    NEDEN ÖLÜMSÜZ OLMAK İSTERİZ?

    Ölümsüzlük eskiden beri arzulanan bir olgu. Mesela Gılgamış destanı. Uruk Kralı Gılgamış'ın en yakın arkadaşı, bir çarpışmada ölür. Gılgamış günlerce onun yanında oturur ve onu inceler. Ta ki Enkidunun burnundan bir kurtçuk çıkana kadar. Sonrasında ölümle ilgili şiddetli bir korkuya kapılır ve ölümsüzlüğü aramaya başlar ama bulamaz. Sonuç? Öleceksiniz… Konu bitti dağılabiliriz...

    Araştırmalar, yaşlanmanın yavaşlatılabileceğini olası kılıyor. Genetik mühendisler, kısa vadede ölümsüzlük değilse bile, yanınızda bir atom bombası patlamadığı sürece binlerce yıl yaşayabilme ihtimalinden söz ediyor.

    Tabii bunun olması durumda hayatımız da oldukça değişecek...

    -Bi yüzlük alsam yeter yaa, Ama çok günah. Aaaaaa ölmicem kiiiii.

    Mesela ölümsüzlük kiti çıksa bunun orijinali var, Çini var, yan sanayisi var. Ölümsüzlük diye alırsın kırışıklık kremi çıkar. Bakımlı gidersin diğer tarafa. Ha bir de bu hap mı olacak? Krem mi olacak? Kremse neremize süreceğiz? Hapsa nasıl tatbik edilecek?

    -Yıldönümümüzde hiçbir şey almadı biliyo musun? Peki, kendisine ne almış? Immortal 8. Son çıkan ölümsüzlük hapı. Immortal 7 de değil ya sekiiiiiiiiiiz. Tabii tabii, yenisinde öyle ölme dirilme yokmuş. Bunda hiç ölmüyormuşsun kızıım. Artık beni gömüp neler yapıcaksa.

    Tabi bazılarına göreyse bu hayat aslında sadece bir 'sınav'. Soruları çalmadılarsa ya da şifreleme yoksa ben bu sınavı geçerim arkadaş dediğinizi duyar gibiyim ama o sınav değişti bee. Yenisine bi hazırlanın gelin siz en iyisi. Aa durun durun hazırlanmayın yenisi de değişti. Yepyenisi geldi. Peki o nasıl dediğinizi duyar gibiyim... Biz de bilmiyoruz... Sürpriiiiiiiiizzzzz.....

    Bazen de ölümsüz olmak işimize gelmeyebilir...

    -Almıonuz mu bana o pisikleti. gitcem öldürcem kendimi... Ya s... sizin yapacağınız işi ha

    En çok işlenen konulardan biri de ölümsüzlük için şeytana ruhunu satmak. Bizdeki pazarlığı bi düşün.

    - Ablam vallahi kurtarmaz o. Senin ruhu alırım, bir de eltininkini ver. Zaten dur bakayım. Gelecek nisana gidici o. 50’şer sene vereyim size temizinden. Ama bizimki garantili. Depreme, trafiğe, iş kazasına hepsine garanti var. Dur bakayım listeye... Ha o inşaatta çalışıyormuş, oralarda fıtrat falan var ablacım inan biz de müdahale edemiyoruz ya

    Sonuç olarak; hepimiz ölümlüyüz. Ortalama ömrün 75, emeklilik yaşının 65 olduğu şu günlerde yaşamınızdan olabildiğince keyif almaya bakın... Bir sürü kitap okuyun, film seyredin, sevdiklerinizin kıymetini bilin.
  • nedenlerimiz
daha fazla göster daha az göster

    Yorumlar (0)